چهاردهمین رویداد صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در سال ۱۴۰۰

چهاردهمین رویداد صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در سال ۱۴۰۰ به میزبانی دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

رویداد تخصصی صنعتی با موضوعات، هوش مصنوعی و حکمرانی آینده توسط آقای دکتر محمدرضا قاسمی، دبیر ستاد راهبردی فناوری های هوشمند و همچنین حکمرانی هوشمند توسط جناب آقای مهندس سید طه حسین مدنی موسس اندیشکده حکمرانی  هوشمند دانشگاه علم و صنعت ایران، برگزار شد.

این نشست با خوش آمد گویی آقای دکتر آشتیانی، مدیر دفتر توسعه تعاملات دانشگاه علم و صنعت ایران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معرفی آقای دکتر محمدرضا قاسمی آغاز شد. در این سخنرانی جناب آقای دکتر محمدرضا قاسمی ابتدا در مورد اهمیت هوش مصنوعی با محوریت 3 موضوع شناخت مسئله هوش مصنوعی، اتخاذ راهبرد و مدل مواجهه و تعیین نقشه راه بیاناتی ارائه فرمودند.

در ادامه جناب آقای مهندس سید طه حسینی مدنی در رابطه با حکمرانی هوشمند،چرایی و چگونگی این امر توضیحاتی ارائه کردند و چالش های تحقق حکمرانی هوشمند خوب را از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ذکر نمودند. این نشست به صورت مجازی و پخش آنلاین تصویری از طریق سامانه جلسات دانشگاه برگزار گردید و در انتها آقای مهندس حسینی به سوالات حاضرین در وبینار پاسخ دادند.

رویداد جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری با ظرفیت محدود در سالن فوقانی مجتمع امام(ره) برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

5 × 5 =

فهرست