نشست تخصصی با هلدینگ تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)

نشست تخصصی ارائه نیازهای هلدینگ تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در روز سه شنبه 8 اسفند 1402 و از ساعت 10 الی12 در سالن آمفی تئاتر مشترک دانشکده های مهندسی شیمی، نفت و گاز و مهندسی مواد و متالوژی با استقبال اساتید و دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست مسئولان محترم شرکت ضمن معرفی، نیازهای خود را در حوزه‌های تخصصی مختلف و نیز چالش‌های موجود و مبتلابه را برشمردند و به سوالات حاضران نیز پاسخ دادند. در پایان مقرر شد شرکت ضمن امضای تفاهم نامه با دانشگاه؛ نسبت به ایحاد یک دفتر در دانشگاه جهت همکاری های مشترک اقدام و همچنین نیازهای فناورانه هلدینگ از طریق این دفتر به اطلاع اساتید رسانده شود.

شایان ذکر است شرکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در چارچوب اصول 147 و 150 قانون اساسی و در راستای دستورالعمل مشارکت سپاه در برنامه‌ توسعه کشور و با کسب مجوز از فرماندهی معظم کل قوا در 14 بهمن 77 رسماً وارد فعالیت در پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی کشور شد تا خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» را در مسیری تحریم شکنانه و منطبق با شاخص‌های بارزی از «اقتصاد مقاومتی» با طراحی، تأمین کالا و اجرای پروژه‌های کلیدی نفت و گاز عینیت بخشد.

1402/12/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوزده − ده =

فهرست