شرکت دانشگاه در دومین نمایشگاه پتروشیمی کیش

دانشگاه در دومین نمایشگاه پتروشیمی کیش که طی روزهای 27 تا 29 بهمن در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار گردید، شرکت نمود.

در این نمایشگاه که با حضور 164 شرکت داخلی و با هدف «انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، مواد شیمیایی، کاتالیست ها و تجهیزات، حمایت و بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان، حمایت از صنایع پایین دستی صنعت، توسعه پژوهش و فناوری های نو، ارتقاء جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در توسعه صنعت پتروشیمی و تامین مالی پروژه ها» برگزار شد، در غرفه دانشگاه به معرفی «انستیتو اندازه گیری هوشمند»، «پژوهشکده محیط زیست» و «شرکت دانش بنیان نور فن آوری تک پرتو نوران» و قابلیت­ها و توانمندی­های دانشگاه  پرداخته شد.

دکتر سیدحسن هاشم آبادی مدیر «انستیتو اندازه گیری هوشمند» و یکی از نمایندگان دانشگاه در این نمایشگاه نیز در سه نشست تخصصی و با موضـوعات «برق و ابزار دقیق»، «تجهیزات دوار » و «تجهیزات ثابت و پکیج های خاص» برای مخاطبین این نمایشگاه سخنـرانی­های جداگانه­ای برگزار نمود. از سایر نکات مربوط به غـرفه دانشگاه می­توان به بازدید مهندس ختلان مشاور ارشد وزیر نفت از غرفه و نیز مذاکره با چند شرکت در زمینه همکاری فیمابین اشاره نمود.

شایان ذکر است این نمایشگاه به همت شرکت بهاران تدبیر، سازمان منطقه آزاد و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار شد. حامیان اصلی این نمایشگاه، شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، انجمن سازندگاه تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده اند.

دفتر توسعه تعاملات با صنایع پایین دستی نفت و گاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نه + 16 =

فهرست