برگزاری شانزدهمین و هفدهمین نشست تخصصی تعاملات صنعتی دانشگاه

شانزدهمین و هفدهمین نشست تخصصی تعاملات صنعتی دانشگاه از سری نشست های جشنواره تابستانی تعاملات صنعتی در سالن B مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

     در شانزدهمین نشست دکتر حجت اله برامکی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ضمن معرفی مرکز نوآوری شرکت که از زیرمجموعه های تاپیکو و ذیل شرکت های سرمایه گذار بوده مبحث ساز و کار اجرایی و برهم رسانی و هسته های پژوهش و شرکت های همکار و همچنین مدل های سرمایه گذاری در شرکت را تشریح کردند.

   هفدهمین نشست با عنوان «چالش های تولید MEK و MTBE در داخل و فرصت های موجود جهت استفاده از دانش و توان بومی» برگزار شد. در این نشست مهندس بهنام ایرمی مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید پتروشیمی شیمی بافت به معرفی اجمالی شرکت و محصولات تولید شده و همچنین سایت های شماره 1 و 2 آن پرداختند.

     ایشان در ادامه به بررسی و بیان چالش ها و فرصت های موجود در بخش های مربوط به MEK (سایت 2)، تجهیزات ورودی و چالش های زیست محیطی این واحد و همچنین تجهیزات ضروری MTBE اشاره کرد. سخنران سپس نیازهای موجود جهت همکاری با دانشگاه ها را در دو بخش بومی سازی ساخت تجهیزات و حل مشکلات پساب اسیدی توضیح داد.

1401/4/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

یک + هفت =

فهرست