پایان بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از سوم بهمن ماه کار خو را آغاز کرده بود به کار خود پایان داد.
همان طور که در خبرهای قبلی آمد دانشگاه در این نمایشگاه و در غرفه خود ضمن معرفی سه انستیتوی توربین گاز، اندازه گیری هوشمند و توسعه، ازدیاد و بهره برداری از منابع هیدروکربوری دانشگاه، دستاوردهای فناورانه این سه مرکز و دانشکده های مهندسی مکانیک، فیزیک و مهندسی شیمی نفت و گاز را ارائه داد.
از نکات مهم این نمایشگاه چهار روزه و در ارتباط با غرفه دانشگاه می توان به بازدید مقامات بلند پایه کشوری و صنعتی بویژه بازدید چندین باره وزیر محترم نفت از غرفه دانشگاه اشاره کرد. علاوه براین رئیس محترم دانشگاه و نیز معاون گرامی پژوهش و فناوری در غرفه حضوری چند روزه داشتند. نکته دیگر پوشش خبری و بر خط غرفه بود که هم از طریق صفحه اینستاگرام نماد دفتر و هم سایت‌ و کانال دانشگاه صورت پذیرفت که در اینجا جا دارد از مسئولان و کارشناسان محترم روابط عمومی صمیمانه سپاسگزاری کنیم.
در پایان وظیفه خود می دانیم از حضور فعال خانم دکتر بحرینی، آقایان دکتر حسینعلی پور، دکتر هاشم آبادی و‌ دکتر میری در غرفه صمیمانه تشکر نمائیم.

دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری

فهرست