جلسه تبادل نظر پیرامون کارآموزی تابستان 1402

 

جلسه تبادل نظر پیرامون کارآموزی تابستان 1402 و برنامه های مربوطه قبل از ظهر دیروز در اتاق کنفرانس دفتر همکاری های علمی و صنعتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر رحمانی مدیر تعاملات صنعتی دفتر پیرامون «قانون جهش تولید دانش بنیان – بند ب ماده (11)» و امکان تبدیل مالیات به قراردادهای پژوهشی توضیحاتی ارائه داده و ابراز امیدواری کردند دانشجویان و اساتید راهنمای کارآموزی بتوانند در زمینه گرفتن پروژه از مکان های کارآموزی مثمرثمر باشند.

در ادامه آقای دکتر گرشاسبی مدیر واحد کارآموزی، بازدیدهای صنعتی و دانش آموختگان (کبد) دفتر ضمن تاکید به برگزاری جلسه توجیهی جهت دانشجویان کارآموزی به پوستر و کلیپ اشاره داشتند و این که حتی می توان مانند دانشکده مهندسی برق سایتی را طراحی کرد که پوستر و کلیپ های سال های قبل را نیز دانشجویان ببینند تا کمکی جهت انتخاب مکان کارآموزی و حتی نحوه آماده کردن پوستر و کلیپ باشد. موضوع دیگری که ایشان به آن پرداختند واحد دار کردن درس کارآموزی در دانشکده هایی است که کارآموزی صفر واحدی دارند. در همین راستا ایشان اظهار داشت که دانشکده ها می توانند از تجربه دو واحدی شدن جدید رشته معماری در دانشکده معماری و شهرسازی استفاده کنند.

مطلب پایانی آقای دکتر گرشاسبی درخصوص تصویب شیوه نامه راه اندازی دوره کارشناسی کارورزانه (کوآپ) در دانشگاه بود که به ترتیب در 16 و 21 اسفندماه 1401 به تصویب شورای آموزشی و هیات رئیسه دانشگاه رسیده و به احتمال زیاد در ماه جاری ابلاغ خواهد شد.

در ادامه جلسه آقای دکتر موذن مدیر ارتباط با صنعت دانشکده معماری و شهرسازی در مورد نحوه 2 واحدی شدن رشته معماری در دانشکده توضیحاتی ارائه دادند. آقای دکتر آشتیانی مدیر ارتباط با صنعت دانشکده مهندسی کامپیوتر به بازدیدهای صنعتی اشاره کردند و این که برای انتخاب مکان کارآموزی سودمند خواهد بود. موضوع دیگری که ایشان اشاره داشتند ارائه سمیناری نحوه گذراندن کارآموزی در جلسه توجیهی توسط دانشجویانی بود که قبلا کارآموزی را گذرانده اند. آقای دکتر ملکی تبار مدیر کارآموزی دانشکده مهندسی عمران نیز در ادامه به درخواست دانشجویان برای آشنایی با مکان های کارآموزی و دعوت از چند شرکت و سازمان برای معرفی خود در چند روز قبل در دانشکده اشاره کردند. آقای دکتر قنادپور مدیر کارآموزی دانشکده مهندسی صنایع نیز به دغدغه دانشکده جهت انتخاب مکان کارآموزی اشاره داشتند و این که دانشگاه می بایست در این زمینه نقش موثرتری ایفاء کند. آقای دکتر نورامین مدیر ارتباط با صنعت دانشکده مهندسی برق نیز به بازدیدهای صنعتی منظم و اختصاص بودجه جهت کارآموزی اشاره داشتند.

1402/03/03

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × 4 =

فهرست