اخذ مجوز مبادی معرفی شرکت های خلاق توسط دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران

  دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» با رویکرد حرکت به سمت صنایع دانش بنیان و با بهره گیری از توان افراد متخصص و کارآمد، موفق به اخذ مجوز معرفی شرکت های خلاق به برنامه توسعه زیست بوم معاونت علمی ریاست جمهوری شد.

     در این راستا، دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران بنا دارد تا در پاییز 1401 رویداد رقابت های استارتاپی را با هدف شناسایی بیش از 20 هزار کسب و کار آنلاین فعال برگزار نماید. بخش عمده فرآیند اجرایی این رویداد بصورت نرم افزاری انجام می گیرد. منتخبین رویداد رقابت های استارتاپی پس از داوری نهایی برای اخذ مجوز شرکت خلاق به برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معرفی خواهند شد.

شرکت خلاق، شرکتی است که برای توسعه کالا یا خدمت خود، فعالیت تحقیق و توسعه انجام داده باشد و کالا یا خدمت خروجی شرکت، از زمره فعالیت های معمول و ساده نبوده و دارای پیچیدگی و نوآوری باشند. در همین خصوص استارتاپ ها و صنایع فرهنگی در رده صنایع نرم و خلاق قرار دارند.

تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، امتیاز جهت تبدیل شدن به دانش بنیان، فراهم سازی امکان فروش قسطی محصولات، کمک هزینه شرکت در نمایشگاه ها،  ارائه خدمات صادراتی، تسهیلات حضور در نمایشگاه های خارجی، خدمات ضمانت نامه و معافیت از حق بیمه برخی قراردادها بخشی از خدماتی هستند که توسط معاونت علمی ریاست جمهوری به شرکت های خلاق ارائه می شوند.

1401/4/4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

3 × 3 =

فهرست