اعلان فراخوان دور چهارم  ” طرح پژوهانه همراه “

بدينوسيله به اطلاع مي‌رساند، مركز تحقيق و توسعه همراه اول با هدف تقويت ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور بهره مندی از ظرفیت دانشگاه‌های کشور در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات و تقويت و تشويق دانشجويان تحصيلات تكميلي و متقاضيان پسادكتري اقدام به برگزاری دوره چهارم طرح پژوهانه همراه نموده و از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی حمایت به عمل می‌آورد. شايان ذكر است كه طرح‌هاي ارسالي مي‌بايست نيازمحور و در راستاي توسعه‌ي كسب وكار و ابعاد بازار همراه اول بوده و در راستاي يكي از محورهاي اولويت‌دار اعلام شده از سوي مركز باشند.دستور العمل اعطای پژوهانه به همراه محورهاي اولويت‌دار به پیوست آمده است.
دانشجويان محترم مي‌توانند با نظر مساعد استاد راهنمای خود در صورت تمايل به همكاري در اين زمينه نسبت به ارسال طرح‌ها به آدرس به نشاني rd.mci.ir   اقدام نمايند. همچنين در صورت وجود هرگونه سوال يا ابهام مي‌توانند با ايميل info.Grant@mci.ir  یا شماره موبایل  09912707249 ارتباط حاصل نمايند.
*جهت یادآوری به اطلاع می رساند پروپوزال هایی که از طریق دفتر همکاری های علمی و صنعتی ارسال گردند مشمول امتیاز گلستان خواهد شد. لذا پروپوزال های بارگذاری شده خود را برای دفتر همکاری های علمی و صنعتی ارسال نمایید.

1402/05/25

https://drive.iust.ac.ir/index.php/s/qcea62fRcsk3kXk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4 − 2 =

فهرست