نشست تخصصی با شرکت تولیـدی و صنعتـی پتـروناب سپـاهـان 

نشست تخصصی ارائه نیازهای شرکت تولیـدی و صنعتـی پتـروناب سپـاهـان، تولیدکننده انواع شیرهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی روز چهارشنبه 15 آذر 1402 از ساعت 10 الی 12 در سالن B طبقه دوم مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این نشست آقای مهندس هنرور معاون محترم بازرگانی شرکت ضمن معرفی شرکت، طرح‌های تحقیقاتی و چالش‌های موجود و مبتلابه را برشمرد. در خاتمه نیز ایشان به سوالات اساتید و دانشجویان حاضر پاسخ دادند.

شایان ذکر است شرکت پتروناب سپاهان از سال 1382 با شروع فعالیت در زمینه تولید اقلام صنعتی در شهرک صنعتی نجف‌آباد آغاز به کار کرد. این شرکت با رشد پیوسته و تمرکز بر کیفیت، به زودی تبدیل به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید اقلام صنعتی شد.

در سال 1394، پتروناب سپاهان با اخذ پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت و معدن، رسماً وارد عرصه تولید شیرآلات صنعتی شد. این گام مهم نشان از تصمیم جدی شرکت برای ارتقاء و توسعه فعالیت‌های خود و افزایش تخصص در زمینه شیرآلات صنعتی است.

در سال 1399، نام پتروناب سپاهان به عنوان یکی از تامین‌کنندگان وزارت نفت و گاز وارد فهرست وزارتخانه شد. این افتخار نشان از تاثیرگذاری و توانمندی شرکت در ارائه محصولات با کیفیت بالا برای صنعت نفت و گاز دارد. همچنین، در سال 1402، پتروناب سپاهان به عنوان یک شرکت دانش بنیان فن‌آور معرفی شد که نشان از نوآوری و استفاده از فناوری‌های پیشرفته در فعالیت‌های خود دارد.

1402/09/19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

8 − یک =

فهرست