معرفی مدیر برتر کارآموزی سال 1402 دانشگاه

در جلسه‌ای که به منظور تبادل نظر و هم‌فکری درباره موارد مختلف کارآموزی و برنامه‌ریزی برای سال آینده برگزار گردید از آقای دکتر حسن ملکی تبار به عنوان مدیر برتر کارآموزی با اهداء لوح رئیس محترم دانشگاه و هدیه دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی تقدیر به عمل آمد.

در این نشست که دیروز با حضور مدیران محترم و کارشناس گرامی کارآموزی دانشکده‌ها و نیز مدیر محترم توسعه فناوری دانشگاه برگزار گردید آقای دکتر مقیمی مدیر همکاری‌های علمی و صنعتی دانشگاه ابتدا درباره موضوعات تکمیل و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی کارآموزی و کوآپ دانشگاه و رونمایی آن در اردیبهشت 1403، روند پیشرفت واحددار شدن کارآموزی در دانشکده‌هایی که صفر واحدی هستند و نیز چند واحد جدید مربوط به کارآموزی (مصوبه وزارت علوم)، مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی و نحوه برگزاری جلسات توجیهی مربوط به کارآموزی 1403 و احیانا برگزاری دوره‌های مهارت افزایی در این خصوص توضیحاتی ارائه داشتند. در ادامه نیز حاضران نقطه نظرات و مسائل خود را مطرح کردند.

در پایان نیز از آقای دکتر حسن ملکی تبار مدیر محترم کارآموزی دانشکده مهندسی عمران به عنوان مدیر برتر کارآموزی تقدیر به عمل آمد. در متن لوح ایشان که به امضاء رئیس محترم دانشگاه رسیده است، آمده است:

فرهیخته گرامی ، جناب آقای  دکتر حسن ملکی تبار

با سلام و احترام؛

مجد و عظمت ایران اسلامی همواره مرهون مجاهدت­‌های اساتید، پژوهشگران و فناوران کوشا و توانمندی است که با اندیشه خلاق خویش، مسیر سالکان راه دانش و آگاهی را هموار نموده، آینده­‌ای سرشار از ایمان و امید را به آنان هدیه می‌نمایند. دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن ارج نهادن به فعالیت­ها و دستاوردهای علمی ارزنده جنابعالی کسب عنوان

مدیر برگزیده کارآموزی 

را تبریک عرض نموده، این لوح سپاس را به محضر ارزشمندتان تقدیم می­‌نماید.

امید آن که ذیل پرتو الطاف بی­کران خداوند متعال در سپهر پرستاره این دانشگاه پرافتخار در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تربیت دانشجویانی کارآمد و دستیابی به قله‌های دانش و فناوری همواره پرتلاش و ماندگار بمانید.

1402/10/13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هفده + دو =

فهرست