شرکت نمایندگان دانشگاه علم و صنعت ایران در نمایشگاه ارائه دستاوردهای زنان کارآفرین برتر دانشگاهی در کاخ سعدآباد ریاست جمهوری

نمایشگاه ارائه دستاوردهای فناورانه زنان کارآفرین برتر دانشگاهی ۱3 آبان در کاخ سعدآباد، میزبان هیئتی از کشور زیمبابوه به سرپرستی همسر رئیس جمهور زیمباوه، خانم آکسیلیا مانانگاگاوا  (Auxillia Manangagawa) بود. هیئت مزبور را همسر رئیس جمهور کشورمان خانم دکتر علم الهدی و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خانم دکتر خزعلی همراهی می نمودند. همچنین جمعی از خبرنگاران کشور زیمباوه پوشش خبری این رویداد را بر عهده داشتند. نمایندگانی نیز از معاونت پژوهشی وزارت علوم ( دکتر صالحی) مدیریت مراسم را عهده دار بودند.

در نمایشگاه مزبور نمایندگان دانشگاه سرکار خانم دکتر بحرینی عضو هیات علمی دانشکده فیزیک و مدیر دفتر تعاملات با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کار آفرین نمونه کشور با ارائه محصولات شرکت دانش بنیان خود (میکرواسپکتروفوتومتر و طیف سنج )، و آقای دکتر اسدالله رحمانی رئیس اداره تعاملات دانشگاه با حوزه‌های صنعتی شرکت نمودند و  توانمندی‌های شرکت و دانشگاه را به نمایش گذاشتند.

در  این دوره از نمایشگاه علاوه بر نماینده بانوان کارآفرین از دانشگاه علم و صنعت، 10 شرکت دانش‌بنیان، فناور، استارت‌آپ و خلاق تحت مدیریت بانوان کارآفرین برتر کشور از دانشگاه­هایی چون صنعتی شریف، امیرکبیر، تربیت مدرس، تحصیلات تکمیلی کرمان، مازندران و … آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف عرضه نمودند.

1401/08/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

2 × چهار =

فهرست