رویداد تخصصی صنعتی حوزه پایین دستی نفت با حضور شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم وصنعت ایران

رویداد تخصصی صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری با عنوان “نقش شرکت پژوهش و فناوری در توسعه و بومی سازی کاتالیس های صنعت پتروشیمی” با حضور و سخنرانی مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر مجید دفتری و حضور مدیران ارشد شرکت جناب آقای دکتر یاری پور رئیس محترم گروه پتروشیمی و جناب آقای دکتر قافله‏باشی مدیر محترم پژوهش و فناوری شرکت در روز شنبه 26/09/1401 به همت دفتر توسعه تعاملات صنعتی دانشگاه با صنایع پایین دستی نفت و گاز از ساعت 10 الی 12 و با حضور جمع کثیری از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سالن B مجتمع امام خمینی (ره) برگزار گردید.

در این نشست پس از خوش آمد گویی و معرفی نشست توسط آقای دکتر همتی مدیر دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با صنایع پایین دستی نفت و گاز، آقای دکتر دفتری ضمن تبریک هفته پژوهش به معرفی شرکت و نقش پژوهش در توسعه پژوهش و فناوری پرداختند. ایشان درخصوص دانش فرآیندهای تولید محصولات، کاتالیست های مورد نیاز، مواد شیمیایی استراتژیک و فرآیندهای مورد نیاز صنایع تکمیلی (با تمرکز بر صنایع پایین دستی پلیمری) مورد نیاز صنعت پتروشیمی صحبت نمودند. همچنین درخصوص ساختار فعالیتهای شرکت، نحوه همکاری شرکت با دانشگاهها، و خصوصا در مورد موضوع کاتالیست ها ارائه سخنرانی نمودند. در انتها ایشان یادآور شدند که در هر حوزه ای که اختصاصاً مربوط به پتروشیمی و صنعت نفت باشد باب همکاری با شرکت باز می باشد.

سپس جلسه با انجام پرسش و پاسخ بین اعضای هیأت علمی و پژوهشگران و آقای دکتر دفتری پایان یافت.

1401/09/26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

10 + چهارده =

فهرست