بازدید و برگزاری جلسه تبادل نظر با مسئولان شرکت زمین هوشمند آینده

به دعوت مدیر عامل محترم شرکت «زمین هوشمند آینده» و به منظور برقراری ارتباط و گسترش همکاری‏‌های فنی و تخصصی، در روز چهارشنبه دوم اسفند ماه جاری جلسه‌ای بین مدیران مربوطه دانشگاه و شرکت زمین هوشمند آینده برگزار گردید.

در این جلسه که آقایان دکتر مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی و دکتر اسداله رحمانی رئیس اداره تعاملات با حوزه‌های صنعتی دفتر از طرف دانشگاه و آقایان مهندس نگینی مدیرعامل، مهندس درمان مدیر منابع انسانی و خانم دکتر عزیزخانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت حضور داشتند؛ آقای دکتر مقیمی ضمن معرفی توانمندی ها و دستاوردهای دانشگاه، افنخارات آن را نیز برشمردند. در ادامه آقای دکتر رحمانی قانون جهش تولید و بند 13 اعتبار مالیاتی را تشریح کردند. سپس مدیر عامل و مدیر تحقیق و توسعه شرکت نیز به ترتیب به معرفی شرکت و پروژه های در دست اقدام و زمینه‌های همکاری مشترک اشاره داشتند. در خاتمه مقرر شد گروهی از شرکت بازدیدی از دانشگاه داشته و از نزدیک با توانمندی‌های آن آشنا شوند و بدین ترتیب زمینه همکاری های مشترک فیمابین مشخص گردد.

شایان ذکـر است خلاء موجود در استفاده از فناوری‌های نوین در زمینه‌های مرتبط با کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی در کشور، انگیزه اصلی تاسیس شرکت زمین هوشمند آینده، به عنوان شرکتی تخصصی در زمینه کشاورزی و محیط زیست هوشمند و در قالب هولدینگ سرمایه گذاری فناوری تک وست بوده است. شرکت زمین هوشمند آینده در راستای ماموریت خود یعنی توسعه فناوری های نوین در زنجیره کشاورزی، نمایندگی انحصاری شرکت بین المللی هرمیسن را که از معتبرترین شرکت های فعال اتحادیه اروپا در زمینه آبیاری، تغذیه هوشمند و کنترل اقلیم گلخانه ها، مزارع و باغات کشاورزی محسوب می شود را نیز از آن خود کرده است.

1402/12/02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

1 × پنج =

فهرست