بازدید هیات دانشگاه از شهرک صنعتی شماره یک نجف آباد اصفهان

در راستای پیگیری نیازهای فناورانه نشست های تخصصی جشنواره آذرماه 1402، مدیر همکاری‌های علمی و صنعتی دانشگاه و هیات همراه در روز 25 بهمن ماه بازدیدی از شهرک صنعتی شماره یک نجف آباد اصفهان به عمل آوردند.

در طی این بازدید ابتدا نشست مشترکی با آقای مهندس صدری مدیر محترم شهرک صنعتی نجف آباد، اعضای هیات مدیره محترم شهرک و تعدادی از نمایندگان گرامی شرکت‌های مستقر در شهرک برگزار شد که دوستان به معرفی شهرک پرداختند. پس از آن آقای دکتر مقیمی ضمن معرفی دانشگاه و قابلیت ها و دستاوردهای آن به قانون جهش تولید و استفاده از اعتبار مالیاتی اشاره داشتند. در انتها نیز پس از جلسه پرسش و پاسخ مقرر شد مسئولان شهرک نیز نیازهای فناورانه صنایع را جهت همکاری های مشترک به دانشگاه اعلام نمایند.

در ادامه بازدیدی از شرکت پتروناب سپاهان که در زمینه شیرآلات صنعتی فعالیت داشته و قبلا نیز نیازهای خود را به دانشگاه اعلام نموده بود به عمل آمد. مسئولان محترم شرکت علاوه بر نیازهای قبلی چند نیاز جدید، همین طور درخواست تأمین و معرفی نیروی متخصص جهت کار در شرکت را داشتند.

در بعدازظهر چهارشنیه 25 بهمن ماه بازدیدی از شرکت اسپادانا که در جشنواره پژوهش و فناوری 1402 دانشگاه نیز حضور داشت؛ به عمل آمد که آقای مهندس گلستانه مدیر عامل محترم شرکت پیشنهاد ایجاد «مرکز ارزیابی و تست شیرآلات صنعتی در دانشگاه علم و صنعت ایران» را مطرح نمود و مقرر شد ایشان موضوع را در انجمن سازندگان شیرآلات عنوان و پیگیری نمایند.

 شایان ذکر است شرکت گروه سازندگان صنعت اسپادانا (دانش بنیان) واقع در شهرک صنعتی اشترجان، طراح و سازنده شیرآلات هوشمند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و … می باشد.

در عصر چهارشنبه و در خاتمه بازدیدها و در راستای نیازهای اعلام شده قبلی شرکت فولاد تکنیک، تفاهم نامه ای در زمینه همکاری های مشترک با مسئولان محترم شرکت فولاد تکنیک به امضا رسید.

1402/11/30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شانزده − 8 =

فهرست