بازدید صنعتی از گروه بین المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش

دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی در روز چهارشنبه 22/6/1402 مقدمات بازدید 10 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه از گروه بین المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش را فراهم نمود.

در این رویداد علاوه بر بازدید از قسمت‌های مختلف کارخانه و آزمایشگاه‌ها؛ بازدیدکنندگان در جلسه‌ای با مسئولین کارخانه با چالش‌های موجود از جمله نبود واحد تحقیق و توسعه مستقل در کارخانه، تنوع کم نسبت به محصولات جهانی، عدم تولید آجرهای استرود (نیم سایه)، آجرهای با زوایه های مختلف (3 ضلع، 6 ضلع و …) و عدم استفاده از پلیمرها جهت چسبندگی پنل‌ها آشنا شده و آمادگی دانشگاه را برای رفع چالش‌ها اعلام نمودند. در همین راستا مقرر شد اساتید پیشنهادات خود را در قالب پروپوزال ارائه نمایند و جهت تداوم همکاری‌ها و ارتباطات فیمابین از گروه آذرخش جهت شرکت در جشنواره هفته پژوهش دعوت به عمل آید.

شایان ذکر است آجر نسوز تولید این کارخانه یکی از انواع آجرها می باشد که از خاک نسوز و خاک چینی که دارای ساختار مولکولی منظم و مستحکم بوده، در دمای حرارتی بسیار بالا تولید می شود. علاوه براین آجر نسوز نما آذرخش به علت تنوع رنگ و مدل‌های متنوع و خاص خود در نمای ساختمان بکار می‌رود.

1402/06/26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

5 × پنج =

فهرست