بازدید از شرکت داروسازی اکسیر

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه از شرکت داروسازی اکسیر بازدید داشتند.

در این بازدید اساتید دانشگاه با خط تولید و قسمت‌های مختلف شرکت آشنا شدند؛ همین طور مدیران شرکت نیز مشکلات و مسائل مبتلابه را به قرار زیر عنوان داشتند، همچنین پیشنهاداتی عنوان نمودند.

  • کمبود نیروی کار متخصص
  • باتوجه به تحریم‌ها استفاده از مهندسی معکوس جهت ساخت تجهیزات
  • بهبود فرآیند اتوماسیون شرکت و استفاده از هوش مصنوعی
  • بهبود سیستم تهویه انبار (رطوبت-بو)
  • تعریف پایان‌نامه‌های تقاضا محور
  • راه‌های تأمین برق اضطراری در تابستان

در پایان این بازدید که در صبح روز دوشنیه 27 شهریور انجام شد اعضای هیات علمی حاضر آمادگی دانشگاه را جهت رفع موارد فوق اعلام داشتند. علاوه براین مقرر گردید از شرکت داروسازی اکسیر در جشنواره پژوهش دانشگاه جهت ارائه نیازهای پژوهشی و روش‌های تعامل دعوت به عمل آید.

شایان ذکر است کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی به وسعت ۳۶ هکتار با زیر بنایی معادل ۶۰ هزار متر مربع در شهرستان بروجرد استان لرستان واقع شده است. این کارخانه از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته، خطوط تولید و مجموعه‌ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص، هم اکنون بیش از دویست و هفتاد نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می‌نماید. محصولات این شرکت شامل فرآورده‌های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت سافت ژل و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می‌باشند. در کنار این حجم از تولیدات خاص، واردات و تولید داروهای انحصاری تحت لیسانس و فرآورده‌های بیوتکنولوژی نیز از دیگر محصولات شرکت هستند.

1402/07/05

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو + چهارده =

فهرست