افتتاحیه و اولین رویداد تخصصی صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم وصنعت ایران

افتتاحیه و اولین رویداد تخصصی صنعتی جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه علم وصنعت ایران در اول آذر ماه 1401 به همت دفتر توسعه تعاملات صنعتی دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مجتمع امام خمینی در ساعت 10:30 صبح  با استقبال فراوان اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار گردید.

این رویداد با حضور دکتر بیژن محمدی مدیر دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری، دکتر هاشمی مدیر پژوهش، خانم دکتر بحرینی مدیر توسعه تعاملات صنعتی دانشگاه با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دکتر رحمانی رئیس اداره تعاملات دانشگاه با حوزه های صنعتی و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه آغاز شد.

در این نشست جناب آقای مهندس کریمی اصل مدیر تحقیقات و توسعه بازار گروه صنعتی شیشه کاوه ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری جلسه، به معرفی مرکز نوآوری صنعت چهار و گروه صنعتی شیشه کاوه پرداختند. ایشان به تفاهم نامه ای که در دانشکده مهندسی صنایع با گروه صنعتی شیشه کاوه امضاء شد اشاره کرده و نیز فرمودند گروه صنعتی شیشه کاوه یک شرکت خصوصی است که با تعداد 50 شرکت زیر مجموعه در سراسر ایران به ثبت رسیده است که با موفقیت 3 % شیشه جهان را تولید میکند. ایشان به احداث اولین کارخانه تولید شیشه که در شهر ساوه وجود دارد و به ترتیب در استان های دیگر احداث و راه اندازی شده است پرداختند. آقای مهندس کریمی اصل گروه صنعتی شیشه کاوه را در چهار بخش: تولید مواد شیمیایی، تولید شیشه بام، تولید بازار و تولید مواد معدنی معرفی کرده و نیاز به تمام دانشکده های مهندسی را اعلام نمودند.

در انتها شماری از اساتید سوالات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و آقای مهندس کریمی اصل به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.

1401/09/05

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

چهارده + نه =

فهرست