افتتاحیه جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه و برگزاری اولین رویداد تخصصی صنعتی

افتتاحیه جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه و اولین رویداد تخصصی صنعتی دوشنبه 29 آبان ماه به همت دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی و از ساعت 15 در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار گردید.

در این نشست آقای مهندس اسکندری کارشناس ارشد محترم کنترل فرآیند شرکت صنعتی و معدنی گل گهر ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری جلسه، به معرفی نیازهای پژوهشی شرکت پرداخت و اعلام نمود که آماده همکاری با اساتید دانشگاه در جهت رفع مشکلات صنعتی می‌باشند.

پس از آن شماری از اساتید سوالات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و آقای مهندس اسکندری و 15 مدیر و کارشناس محترم شرکت، به حاضران در جلسه پاسخ دادند.

در ادامه، جلسه‌ای خصوصی‌ در سالن کنفرانس معاونت پژوهشی و تعاملات صنعتی برگزار گردید و آقای دکتر مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی دانشگاه به معرفی قابلیت‌های دانشگاه و توانمندی‌های اساتید درحوزه‌های مختلف صنعتی پرداخت. سپس آقای دکتر اخلاصی عضو هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی و مجری چند قرارداد با شرکت صنعتی و معدنی گل گهر به معرفی آزمایشگاه طرح و ساخت پیشرفته و پروژه‌های انجام شده در آن و جوایز بین‌المللی و ملی اخذ شده توسط تیم آزمایشگاهی خود اشاره کرد. در خاتمه مقرر شد جلسه‌ای با مدیر عامل محترم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر برای امضای تفاهم نامه ترتیب داده شود و در دی ماه نیز بازدیدی تخصصی از معدن گل گهر توسط اساتید دانشگاه، جهت عارضه‌یابی صنعتی شرکت تدارک دیده شود.

شایان ذکر است در این رویداد به همراه مدیران و کارشناسان شرکت صنعتی و معدنی گل گهر، مدیر محترم ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سیرجان نیز حضور داشت و از دانشگاه نیز علاوه بر اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، آقایان دکتر هاشمی مدیر پژوهش، دکتر حسین زاده مدیر توسعه تعاملات صنعتی دانشگاه با سازمان محیط زیست و آب و وزارت نیرو دفتر همکاری‌ها، دکتر مسعودپناه و دکتر غفوری روسای دانشکده‌های مهندسی مواد و متالورژی و شیمی و دکتر رحمانی رئیس اداره تعاملات دانشگاه با حوزه‌های صنعتی دفتر همکاری‌ها در جلسه حاضر بودند.

1402/09/01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

یک × 2 =

فهرست