بازدید هیات دانشگاه از شرکت ذوب ریزان همدان

در راستای تعامل با صنایع کشور و بنا به دعوت مدیر عامل محترم شرکت ذوب ریزان همدان و پیرو مذاکرات و تعاملات قبلی در نمایشگاه آبادیران (خرداد پارسال)، مدیر همکاری‌های علمی و صنعتی دانشگاه آقای دکتر مقیمی و رئیس اداره تعاملات با حوزه های صنعتی دفتر آقای دکتر رحمانی در روز 3 خرداد ماه جاری بازدیدی از شرکت ذوب ریزان همدان به عمل آوردند.

     در طی این بازدید ابتدا نشست مشترکی با آقای مهندس زارعی مدیرعامل و کارشناسان ارشد  شرکت برگزار شد و آقای دکتر مقیمی ضمن معرفی دانشگاه و قابلیت ها و دستاوردهای آن، به قانون جهش تولید و استفاده از اعتبار مالیاتی اشاره داشتند. در ادامه نیز مسئولان شرکت  نیز به مشکلات اعتباری خود اشاره داشتند و خواستار کمک دانشگاه در این زمینه و در تعامل با مسولان مربوطه شدند. همچنین مقرر شد در راستای همکاری های مشترک، شرکت نیازهای فناورانه خود را به دانشگاه اعلام نماید.

     در خاتمه نیز هیات دانشگاه بازدیدی از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و محصولات شرکت به عمل آوردند که با توضیحات مسئولان مربوطه همراه بود.

      شایان ذکر است شرکت ذوب ریزان همدان (دانش بنیان) به عنوان یکی از مجهزترین تولید کنندگان کنتور های حجمی هوشمند آب ، شیرآلات چدنی ، دریچه های چدنی و اتصالات چدنی آبرسانی در کشور با رویکرد تولید و تامین اتصالات و دریچه برای پروژه های آبرسانی آب و فاضلاب از سایز 100 الی 1000 با ظرفیت اسمی تولید سالانه 5000 تن فعالیت خود را از سال 1354 به صورت یک شرکت خانوادگی آغاز نمود. این شرکت به عنوان اولین و تنها دارنده گواهینامه از اداره استاندارد ایـران و گواهینامه مدیـریت تضمین کیفیت 2008(ISO:9001 )  در زمینه تولید دریچه های منهول (چاه و فاضلاب) واتصالات آبرسانی، می کوشد استانداردهای لازم و بروز را برای تولید هرچه بهتر محصولات درنظر بگیرد.

شرکت ذوب ریزان همدان از سال 1398 با کمک واحد تحقیق و توسعه مراحل طراحی و تولید کنتور های های حجمی آب را آغاز نمود و در سال 1401 موفق به دریافت تاییدیه وزارت نیرو در زمینه تولید کنتور های حجمی هوشمند آب گردید .در همین راستا ذوب ریزان همدان با سرمایه گذاری در سیستم تولید و قالب سازی در سال های اخیر و اعزام اعضاء هیات مدیره و مهندسین خود به کشورهای اروپایی جهت گذراندن دوره های تخصصی در دانشگاه های معتبر و استفاده از تکنولوژی های جدید در شرکت های همکار در اروپا توانسته است مسیر برنامه ریزی و پیشرفت خود را براساس رسیدن به بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی هموار نماید.

1403/03/06

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

2 × 3 =

فهرست