فراخوان انجام پروژه مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در نظر دارد، طی یک فراخوان عمومی برای پروژه “ارزیابی آثار و پیامدهای چند وجهی رویکرد چیره شهرسازی در شهر تهران“، نسبت به انتخاب مجری ذیصلاح از بین جامعه دانشگاهی و مهندسین مشاور اقدام نماید.

این مرکز در نظر دارد مجری پروژه پژوهشی مذكور را از طریق مناقصه عمومی انتخاب نماید. متقاضیان شركت در مناقصه می‌بایست حداكثر تا پایان تاریخ مهلت تعیین‌شده، پیشنهاد‌های خود را با توجه به RFP پروژه و در قالب فرم پیشنهاد پژوهشی (پروپوزال) به آدرس این مركز ارسال نمایند.

جزئیات فراخوان و نیز فایل RFP(درخواست برای پیشنهاد) موضوع پروژه، از سایت این مرکز به نشانی WWW.rpc.tehran.ir، قسمت فراخوان ها، قابل مشاهده است.

مهلت ارائه و تحویل پیشنهاد در ساعات اداری: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه 1401 (لازم به ذكر است دبیرخانه مركز پس از وقت اداری تعطیل می‌شود و صرفاً در وقت اداری «در حال حاضر با توجه به ایام ماه مبارک، وقت اداری ساعت 15:00 است» امكان تحویل پیشنهادها وجود دارد و مناسب است پیشنهادها روز قبل از اتمام مهلت تعیین‌شده تحویل دبیرخانه شود تا در صورت نقص مدارک امكان اصلاح و تحویل در مهلت قانونی وجود داشته باشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هفده + 3 =

فهرست