جلسه هماهنگی هیاتی از دانشگاه با شرکت خدمات انفورماتیک

در راستای توسعه تعاملات دانشگاه با صنایع و سازمان ها تعدادی از اساتید دانشگاه با هماهنگی رئیس اداره تعاملات با حوزه های صنعتی دفتر همکاری های علمی و صنعتی دانشگاه آقای دکتر رحمانی در روز شنبه 14 مهرماه 1403 بازدیدی از شرکت خدمات انفورماتیک به عمل آوردند.

در طی بازدید هیات دانشگاه متشکل از آقایان دکتر جاهد مطلق، دکتر عبدی، دکتر رحمانی و خان دکتر داودآبادی، اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیـوتر دانشگاه نشست مشتـرکی با مسئولان محترم شرکت شامل خانم دکتر حق جو، آقایان مهندس باستانی، مهندس خاجی و خانم مهندس علیمردانی داشتند و درمورد همکاری های مشترک به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه خانم دکتر حق جو مدیر محترم آکادینو (آکادمی گروه ملی انفورماتیک) شرکت به معرفی و خدمات ارائه شده توسط شرکت پرداخت. در ادامه نیز آقای دکتر جاهد مطلق معاون آموزشی دانشکده ضمن معرفی توانمندی های دانشکده، مزایای بازدید های علمی دانشجویان را بر شمرد و در ادامه نیز به طرح کوآپ (کارآموزی دراز مدت با دریافت حقوق) اشاره داشته و پیشنهاد کرد جهت ارتباط بهتر شرکت با مراکز دانشگاهی ، شرکت یک نفر مشاوره هیات علمی داشته باشد.

در پایان نیز آقای دکتر رحمانی ضمن جمع بندی مطالب جلسه به تشریح قانون جهش تولید و استفاده از معافیت مالیاتی پرداخت و از شرکت برای حضور در نمایشگاه کار که در آبان ماه در دانشگاه برگزار می شود، دعوت نمود که مورد استقبال قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت خدمات انفورماتیک بزرگترین شرکت فعال در زمینه فناوری اطلاعات و مجری طرح جامع اتوماسیون بانکی کشور همواره سعی نموده است با بهره گیری مناسب از نیروهای متخصص، متعهد و با تجربه، اندوخته ارزشمندی را برای خود کسب نماید.

1403/07/15

آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

3 − یک =

فهرست