امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و شهرداری سرخرود (استان مازندران)  

در روز دوشنبه 16 مهرماه جاری، تفاهم نامه ای فیمابین دانشگاه و شهرداری سرخرود  تحت عنوان «انجام خدمات دانش بنیان و پروژه های تحقیقاتی و اجرایی مورد نیاز شهرداری سرخرود» منعقد گردید.

    در جلسه انعقاد این تفاهم نامه که در مجتمع رفاهی دانشگاه برگزار گردید آقایان مهندس کبود فیروزجایی شهردار محترم سرخرود و دکتر سعیدی مشاور محترم شهردار و دکتر مقیمی مدیر دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی، دکتر رحمانی رئیس اداره تعاملات حوزه های صنعتی دفتر همکاری ها حضور داشتند شهردار محترم سرخرود ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه اظهار داشتند این اولین تفاهم نامه به امضا رسیده با دانشگاه های تهران می باشد. ایشان در ادامه از دعوت دانشگاه برای حضور مسئولان شهرداری در داشگاه و آشنایی با ظرفیت ها و امکانات آن تقدیر و تشکر کردند و متقابلاً از مسئولان دانشگاه برای بازدید از شهر سرخرود دعوت به عمل آوردند.

     در ادامه و پس از بحث و تبادل نظر طرفین مقرر شد از دانشگاه جهت شرکت در همایش بلند مرتبه سازی که در دی ماه 1403در سرخرورد برگزار می شود و همچنین همایش شهرداری های کشور دعوت به عمل آید. همچنین مقرر گردید جهت عارضه یابی مشکلات شهر سرخرود و اجرای پایلوت شهر هوشمند در شمال کشور تیمی از اساتید دانشگاه در اولین فرصت بازدیدی میدانی از سرخرود به عمل آورند. علاوه براین مقرر شد که شهرداری استفاده از ظرفیت معافیت مالیاتی را بررسی و نتیجه را به دانشگاه اعلام نماید.

     در پایان شهردار محترم و مشاور ایشان بازدیدی از مرکز تحلیل داده های حمل و نقل به عمل آورده و نشستی با آقای دکتر شریعت مدیر مرکز داشته و ضمن آشنایی با فعالیت های مرکز در سطح کشور، مقرر گردید همکاری های مشترکی فیمابین صورت گیرد.

1403/07/17

آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دفتر همکاری‌های علمی و صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

پنج + چهارده =

فهرست