بازدید تیم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر از دانشگاه

در شروع جشنواره تابستانه پژوهش و تعاملات صنعتی دانشگاه و به دعوت دفتر همکاری های علمی و صنعتی در 20 خرداد ماه 1403 تیمی از شرکت صنعتی و معدنی گل گهر به منظور همکاری متقابل از دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

این گروه صنعتی متشکل از آقایان مهندس اسکندری کارشناس ارشد کنترل فرآیند شرکت، مهندس موسوی کارشناس ارشد فرآوری، مهندس میاب مسئول کنترل کیفیت و دکتر پورقریب شاهی از فارغ التحصیلان دانشکده مهندسی موادو متالوژی دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه سیرجان ابتدا جلسه ای با آقایان دکتر هاشمی نیاسری رئیس دانشکده مواد و متالورژی ، دکتر حسین آقاجانی مدیر دفتر توسعه فناوری دانشگاه و دکتر رحمانی رئیس اداره تعاملات دانشگاه داشتند و ضمن آشناشدن با توانمندی ها و امکانات دانشگاه، زمینه های همکاری مشترک را مورد بحث قرار دادند.

گروه همچنین دعوت از اساتید دانشگاه را جهت شرکت و نیز سخنران کلیدی در حوزه مدیریت دانش در رویداد کافه دانش که در اواخر تیرماه 1403 در شرکت صنعتی و معدنی گل گهر برگزار خواهد شد، مطرح نمودند. آنها پیشنهاد ایجاد مرکز نوآوری مشترک بین دانشگاه، دانشگاه سیرجان و شرکت را نیز مطرح کردند که با استقبال مواجه شد و مقرر گردید پیگیری های لازم در این زمینه صورت پذیرد.

1403/03/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

ده − 4 =

فهرست