حضور دانشگاه علم و صنعت ایران در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش  (KITEX)

دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای معرفی دستاوردهای اساتید و شرکت های وابسته در حوزه ارتباطات در دومین نمایشگاه فناوری بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) و از 19 لغایت 22 اردبیهشت ماه جاری حضور داشت.

این نمایشگاه با هدف تکمیل زنجیره علمی فناوری‌های ارتباطی، تسهیل تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه حوزه IT  و تسریع ورود محصولات تکنولوژیک شرکت‌های دانش بنیان به بازارهای جهانی، برگزار شده است.

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (Kitex2022)  با محوریت قراردادن انقلاب صنعتی چهارم، اینترنت اشیا، شهر و خانه هوشمند، حکمرانی هوشمند، فناوری های مالی(بلاک چین)، هنرهای رسانه ای، دیجیتالی و پردازش تصویری، یاددهی و یادگیری هوشمند و نوآوری، فناوری و زیرساخت ها برگزار شد.

این نمایشگاه در ۲ بخش نمایشگاهی و همایشی به ترتیب در محل نمایشگاه های بین المللی و مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

دانشگاه علم و صنعت ایران نیز با توجه به ماهیت دانش بنیانی خود و تلاش برای ارائه خدمات نوین در عرصه فناوری‌های ارتباطی –  به عنوان تنها دانشگاه کشور- به همراه ۱۸۰  شرکت دیگر در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش حضور داشت.

توسعه همکاری ها با ابر شرکت های ارتباطی کشور ، شناسایی توانمندی های شرکت های دانش بنیان ، پیگیری سرمایه گذاری در عرصه های ارتباطی از دیگر اهداف دانشگاه علم و صنعت ایران در این نمایشگاه بود.

در بخش نمایشگاهی نیز ۳۰ نشست تخصصی با حضور شرکت های حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

در این نمایشگاه دانشگاه نشست هایی با مرکز نوآوری کیش و شرکت کارت اعتباری ایران کیش برگزار نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

18 − 1 =

فهرست