برگزاری پنجمین نشست تخصصی تعاملات صنعتی دانشگاه و امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی

  در پنجمین نشست تخصصی تعاملات صنعتی دانشگاه که صبح امروز 5 تیرماه و از ساعت 10 در سالن B مجتمع امام خمینی (ره) برگزار گردید در باره نحوه همکاری اساتید دانشگاه با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی تبادل نظر شد.

     در جلسه امروز سردار کوهستانی مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت وقتی علم و فناوری در صنایع نظامی بکار گرفته می شود خسارات به مراتب کمتر بوده و نیروهای انسانی ما که سرمایه های کشور هستند محفوظ تر خواهند ماند. ایشان در ادامه نیازهای تحقیقاتی حوزه دفاع و رزم زمینی را برشمردند و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی را پل ارتباطی مناسبی برای ارتباط فیمابین دانستند.

     پس از سخنان سردار کوهستانی تعدادی از اساتید دانشگاه به توانمندی های دانشگاه و نیز ارتباط طولانی مدت دانشگاه با وزارت دفاع اشاره نموده و پیشنهاداتی را مطرح کردند.

    در خاتمه جلسه و در ساختمان ریاست تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی در حضور آقای دکتر انبیاء رئیس دانشگاه به امضاء سردار کوهستانی و آقای دکتر یونسیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رسید.

1401/4/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

17 − هشت =

فهرست