بازدید جمعی از روسای شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران

در راستای امکان سنجی ایجاد همکاری و تعاملات صنعتی دانشگاه با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، دیروز جمعی از روسای شرکت پـژوهش و فناوری پتـروشیمی پس از شرکت در جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه از آزمایشگاه های مربوطه دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

در این جلسه که با حضور آقایان دکتر شهرکی، رئیس فناوری و سیاستگذاری، دکتر قافله باشی، مدیر برنامه ریزی و هماهنگی در پژوهش و فناوری، دکتر صاحبدل فر، مشاور مدیرعامل و مدیر پژوهش در حوزه های کاتالیستی و فرآیندی، دکتر یاری پور، رئیس گروه پژوهشی کاتالیستی، مهندس دانش فر، رئیس گروه مهندسی و توسعه و خانم مهندس زینالی، رئیس گروه پژوهشی و فناوری شیمیایی و توسعه محصول از شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و آقایان دکتر یونسیان، معاون پژوهش و فناوری، دکتر ملکی و دکتر نوروزبیگی روسای دانشکده های شیمی و مهندسی شیمی، نفت و گاز، دکتر هاشم آبادی، مدیر انستیتو اندازه گیری هوشمند گاز، دکتر رضائی، مدیر قطب کاتالیست های ناهمگن، دکتر همتی، مدیر دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با صنایع پایین دستی نفت و گاز و دکتر رحمانی، رئیس اداره توسعه تعاملات صنعتی دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری از دانشگاه دیروز 18 اردیبهشت ماه 1401 در سالن کنفرانس معاونت پژوهش و فناوری برگزار گردید، ابتدا آقای دکتر همتی ضمن خوشامدگویی به میهمانان به بررسی موضوعات جلسه قبل پرداختند.

در ادامه آقای دکتر یونسیان پیرامون موضوعات، مدل ها و نحوه همکاری مطالبی را مطرح نمودند. سپس آقایان دکتر رضایی و هاشم آبادی به ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه تحت سرپرستی خود اشاره داشتند. در خاتمه نیز میهمانان از امکانات و آزمایشگاه های دانشکده های شیمی و مهندسی شیمی، نفت و گاز و نیز انستیتو ازدیاد برداشت نفت بازدید به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

پانزده − 12 =

فهرست