حضور مدیران بلندپایه وزارت راه و شهرسازی در نشست تخصصی دانشگاه

در هفتمین نشست تخصصی از سری نشست های جشنواره تابستانی تعاملات صنعتی که عصر دیروز پنجم تیرماه در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد مدیران بلندپایه وزارت راه و شهرسازی چگونگی همکاری فیمابین را تشریح نمودند.

     در ابتدا آقای دکتر شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی فرصت های پیش رو در تعاملات صنعتی دانشگاه با حوزه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را مطرح کردند. در ادامه آقای مهندس محمد رضا مدرس خياباني مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خصوص اهم نیازهای فناورانه صنعت کشتیرانی به ارائه سخنرانی پرداختند.

     سپس آقایان دکتر متولی سرپرست دفتر طرح جامع و مدل های حمل و نقل، دکتر صادقی مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل، مهندس نفیسی  رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و مهندس ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل ها به طرح نيازهاي موجود حوزه هاي مختلف معاونت حمل و نقل و تمايل به همكاري در زمينه طرح هاي پژوهشي اشاره کردند.

     در ادامه جلسه که با حضور آقايان دكتر انبياء رئیس دانشگاه، دکتر یونسیان معاون پژوهش و فناوری، دکتر محمدی مدیر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری و استقبال اساتید دانشگاه برگزار گردید، فناوران دانشگاهی با طرح پرسش هایی، زمینه های فکری تعاملات صنعتی و چالش های پیش رو را با متخصصان و مدیران بلندپایه وزارت راه و شهرسازی مطرح کردند.

1401/4/6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بیست − 13 =

فهرست