امضای تفاهم نامه بین دانشگاه علم و صنعت ایران و اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تحت عنوان ” همکاری مشترک جهت رشد هدفمند تولیدات تجهیزات پزشکی کشور”

دوشنبه 27 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ، تفاهم نامه ای فی مابین دانشگاه علم و صنعت ایران و اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تحت عنوان “همکاری مشترک جهت رشد هدفمند تولیدات تجهیزات پزشکی کشور” منعقد گردید.

 

در جلسه انعقاد این تفاهم نامه، دکتر دوایی مرکزی (معاون پژوهش و فناوری دانشگاه)، دکتر محمدی (مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری)، مهندس شاهمرادی (مدیر کل اداره ملزومات و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو) به همراه آقای حمیدی (مدیر بخش تولید ) و آقای چمن تاج (معاون اجرایی و برنامه ریزی) در محل مجتمع امام خمینی (ره) حضور داشتند.

 

آیین انعقاد این تفاهم نامه، با سخنرانی جناب آقای دکتر دوایی مرکزی (معاون پژوهش و فناوری دانشگاه) آغاز گردید.

 

پس از پخش کلیپی  از فعالیت های دانشگاه در حوزه تولیدات ملزومات و تجهیزات پزشکی، جناب آقای مهندس شاهمرادی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

مهندس شاهمرادی ضمن ابراز خرسندی بسیار از امضای این تفاهم نامه ، اظهار داشتند که این اولین تفاهم نامه به امضا رسیده با یک دانشگاه غیر پزشکی می باشد.

 

ایشان در ادامه از امکانات فراهم آمده که باعث فعالیت دانشجویان در قالب شرکت هایی داخل دانشگاه و تولید محصولات داخلی در نتیجه کاهش واردات و به طبع آن کاهش ارزبری می شود تقدیر و تشکر کردند.

 

ست ساکشن ایریگیشن از شرکت فناوران پزشکی هیواد علم و صنعت، کتتر انتقال جنین از شرکت بهراد رویش رویان و کیت ACT از شرکت فناوران سلامت تام سه محصول دانش بنیان در دانشگاه علم و صنعت ایران بوده اند که در مراسم تفاهم نامه فی مابین دانشگاه علم و صنعت و اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از آنها رونمایی شد.

 

در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم نامه ، نمایشگاه کوچکی از تجهیزات تولیدی توسط شرکت های دانش بنیان دانشگاه در مجتمع امام خمینی ترتیب داده شده بود که مورد بازدید حاضرین قرار گرفت.

 

در ادامه از مرکز فناوری عصبی آقای دکتر عرفانیان نیز بازدید به عمل آمد و  ایشان ضمن رونمایی از طرح های در دست انجام، توضیحاتی را در خصوص این طرح ها ارائه کردند.

 

در پایان آقای مهندس شاهمرادی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با دانشگاه درخواست تشکیل کارگروه هایی با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه و متخصصین سازمان برای استفاده هرچه بیشتر از توانمندی های دانشگاه در راستای تولید ملزومات و تجهیزات پزشکی را داشتند.

دفتر همکاری های علمی ،صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

18 − پانزده =

فهرست