فراخوان طرح های صنعتی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران

در راستای اهتمام به شعار سال 1401 تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، شرکت آب و فاضلاب استان مازندران نقشه راه آن شرکت را براساس تحقق بخشی شعار سال برنامه ریزی نموده است و از کلیه طرح ها و ایده های متناسب با شعار سال در زمینه فعالیت ها بشرح ذیل استقبال می نماید.

از اساتید محترم خواهشمند است طرح ها و ایده های خود را از طریق ایمیل behaeen@abfa-mazandaran.ir  و یا آدرس پستی : مازندران -ساری  بلوار آزادی  خیابان رفاه  شرکت آب و فاضلاب کدپستی 96564 -48148 ارسال نمایند .

در صورت تمایل به درج طرحهای پیشنهادی تهیه شده در سامانه گلستان، لطفا رونوشتی از پست الکترونیکی ارسالی در اختیار دفتر توسعه تعاملات دانشگاه با حوزه آب وزارت نیرو به آدرس imp_stc@iust.ac.ir قرار گیرد و یا در صورت تمایل به ارسال پستی، انتقال از طریق دفتر توسعه تعاملات با حوزه آب وزارت نیرو صورت پذیرد. از همکاری و مساعدت شما اساتید محترم، نهایت تشکر و امتنان را دارد.

عناوین و طرحهای مورد نیاز حوزه آب شامل : تصفیه خانه ها – ایستگاه های پمپاژ – خطوط انتقال – منابع تامین – سیستمهای کنترل و شبکه های توزیع

عناوین و طرحهای مورد نیاز حوزه فاضلاب شامل : شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب – تصفیه خانه ها و ایستگاه های پمپاژ مربوطه

انرژی

درآمد و مشترکین

خدمات الکترونیک

بهره وری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دو + 12 =

فهرست